Vanliga frågor och svar

Vilka betalningssätt är möjliga att använda för att hyra en parkering?

Via vår hemsida registrerar ni ett betalkort. Vid månadsskiftet dras det belopp som parkeringen kostar, automatiskt.

Hur många registreringsnummer kan jag ha inlagda i mitt aktiva tillstånd?

Ett registreringsnummer kan vara inlagt åt gången.

Vem ska jag kontakta utifall garagen ej fungerar som de ska? (Port, Städning, Obehöriga)

Kontakta hyresvärden (fastighetsägaren).

Hur säger jag upp min plats?

Skriftligen, antingen som ett mail eller genom att fylla i formuläret på vår hemsida.

Hur bokar jag en parkeringsplats?

Bokningar sker via vår hemsida, under Hyra p-plats

Hur överklagar jag min kontrollavgift, så kallad p-bot?

Kontakta Hojab.

Postadress
Hojab
169 81 Solna
Överklagan via telefon
Mån – Fre. 08.00 – 17.00
Tel. nr: 08-735 29 99

Hur betalar jag på era avgiftsparkeringar?

• EasyPark
• Parkster
• SMS-Park (Inteleon)
• Biljettautomat (ej på alla parkeringar)

Hur gör jag om någon olovligen står på min parkeringsplats?

Ring p-vakt/felanmälan tel: 040-68 50 000, välj felparkerad bil i menyn

Jag har angett fel OCR vid betalningen av min faktura, hur ska jag göra?

Kontakta NoxFinans.

Telefon: Helgfria vardagar 09:00 – 12:00

Telefon nr: 040-69 39 000
Självservice på minfaktura.fortnox.se dygnet runt, varje dag

Vad kostar det att hyra parkeringsplats hos er?

Pris finns på vår hemsida under fliken Hyra p-plats under vald adress.

Hur ser jag att mitt köp genomförts via er hemsida?

Syns under aktiva tillstånd.

Mitt kort fungerar ej?

VISA och Mastercard fungerar (Ej elektroniska kort)

Varför avslutades min parkering?

Finns det inga pengar på kontot när vi genomför dragningen förlorar Ni Er parkeringsplats.

Varför slutade min tagg fungera?

Betalar man inte in depositionsavgiften spärras taggen per automatik.

För övriga frågor, vänligen maila in till oss på info@xpertparkering.se

Kontakta oss

Xpert Parkering AB
Box 210
214 28 Malmö

E-mail: info@xpertparkering.se
Telefon: 040-685 00 00